Tuesday, February 14, 2006

麥當當大贈送

向呢個普天同慶既日子,我...要返學。
趕返學既日子,我既晚餐多數都係麥當當。
為左"健康" d ,我都會揀有菜有肉既飽吃。 (歪理...)
今晚中選既係板燒雞腿飽餐。
個餐應該係配扭扭薯條架嘛,但個哥仔入左普通薯條俾我。
咁我同佢講要換啦。
佢走去整盒扭扭薯條,手快快咁塞埋落我個袋度。
我碌大眼望住佢,一臉疑惑,表情上問緊佢:「你冇抽走包薯條喎?」
佢就開口講:「我收返都係掉架咋,你要埋啦!」
下,咁大贈送?
好在我有班好同學,唔係都受唔起佢既好意。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home