Sunday, February 12, 2006

現身

今朝約左幾個同事向屋企附近食早餐。
佢地食麵,我朝早食唔到咁多野,只係食左一件 ga ya 西多士。
食到差唔多 8:30 至走,坐佢地車返公司,8:45 左右就返到。
我出門口既時間同平時一樣,食埋個早餐,仲早過平時返到公司。
你話我返工係幾咁花時間。

下午去街街搵電話。
但係你個心水冇貨囉。
呵呵,買唔成。
嘩,有好美味雪糕食,係 Haagen-Dazs 呀。
一個綠茶味,一個哈蜜瓜味,食到 lam lam 脷。

夜晚約左同事唱 k,同我慶祝生日嘛。
仔仔第一次現身,但有 d 悶親佢囉。
佢都唔鍾意唱 k 既,成晚一首歌都冇唱到。
話玩大話骰,輸左飲一杯水,半個鐘唔俾去廁所。
但係叫水要逐杯計錢,所以冇玩囉。
食埋糖水先返屋企。
仔仔送完我返屋企,去到小巴站冇小巴喎。
唔知係咪因為過左 12:00 呢?
火車 last 一班 00:31 向九龍塘開又趕唔切。
去黃大仙搭巴士又唔得,要返旺角搭巴士。
最終上左架小巴返去。
下次都係唔好去到咁夜,搞到你咁頻撲。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home