Sunday, January 29, 2006

年初一

新年快樂!恭喜發財!

新一年既開始,我訓到日上三竿先起身。
新一年既開始,我第一餐飯係三件蘿蔔糕同一個芋頭飽。
年廿八該做既事,我今日先做。
拾完個豬欄,歇一歇就要出發去個姑媽度。

去到果陣成間屋得七個人,四個打麻雀,一個匿左向房度(佢唔出街我都唔知佢向度),一個係工人負責煮飯,仲有一個係我。
堂哥好後先到。
無所事事左個幾鐘先有飯食,食完就走人喇。

細個果陣唔係咁冷清架,好熱鬧架。
有兩圍麻雀,有人煮我至愛既糖心湯丸,有堂哥同堂姐帶我去睇戲,食飯都要分大人細路圍。
記得有一年睇《龍過雞年》,堂哥話我同堂姐笑得太失禮,以後都唔帶我地睇笑片。
又記得我地班細路會打開佢個雪櫃睇下有乜好野食,通常都會吸引過食緊果 d。

今日最有意思既係收到堂哥既利是。
可惜亞嫂要返工,見唔到面。
佢以為到我結左婚就使俾利是我,錯喇,收足佢一世呀!
呵呵呵!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home