Sunday, October 16, 2005

環球盛蟹宴

家中快有長者喇。
今日特登預備左一餐去慶祝。
由於當時人多年都嚷住要我帶佢吃蟹,所以今晚揀左個蟹餐。
咁岩有人擺酒,所以我地自己一個廳,有專人服侍。
有 d 緊張,因為今晚係第一次齊哂六隻腳食飯。
我驚會食得唔自在...

餐單如下:

凍蟹乳豬拼盆蟹黃魚翅海鮮羹
百花炸釀蟹鉗鮮雞汁油鹽水重皮蟹
金沙焗北海道帝皇蟹蟹肉扒雙寶蔬
避風塘茄子軟殼蟹原隻鮑魚扣花菇
糖水


飯後行左去 City Super,亞媽要搜括芋頭飽。
在那門口,我看到一張很特別的臉。
唔係要取笑佢,我只係講出我想像得到既情景。
對不起,我少見多怪。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home