Sunday, October 02, 2005

遠行

尋日冇去街,今日補返數,仲可以去遠 d。
之前話俾 d 時間沙田變革,今日即管去睇下。
仲差左囉,好多都封哂。
食 lunch 連行街,三個鐘就攻陷左。
時間尚早,仲要搵地方繼續攻。
諗一大輪,決定去搵小王子同小公主。
突然出現,佢地係咪好開心呢?
不過我又害左小王子囉。
佢梗係又以為有街去,所以我地出街晚飯佢咁唔高興。
睇黎我要見佢多 d,等佢唔好以為見親我就有街去。
一係就真係有街去先好出現,唔好令佢失望囉。

1 Comments:

At 5/10/05 14:27, Anonymous Anonymous said...

姐姐, 我要去街街....汪..汪..汪.

 

Post a Comment

<< Home