Saturday, October 15, 2005

長週

好耐冇返過長週。
唔好誤會,唔係蛇蛇。
相反,係好勤力咁去上堂。

今日鬧鐘冇響,因為我唔記得揀埋星期六。
一醒,八點。﹝我返八半﹞
拿拿聲都九點過 d 至返到去。

放工﹝三點幾﹞有人陪我行下九龍灣。
去淘大,乜係屋村商場咩,都唔係丫。
有一層幾得意架喎,好多都係 d 手藝店。
有整餅,馬賽克,摺紙,織織等等等等...
有 d 幾靚喎。
係呀,我咁就開心架喇。

以前隻手掉左 lu。
我仲記得係專登走去黃埔整既。
個樣係勾手指尾同打印。
算啦,有真野使乜要假野喎。

有 d 野既然你唔鍾意,我都慳返。
冇乜幾個可以好似我咁懶惰。
我知道有 d 男人仲特登走去學,將件事掉返轉黎做。

千山萬水搵個十下十下。
等食,加大扣底送東星班多雞憑票有一蚊。
笑死人咩。
見到有兩少猜,猜猜誰吃,誰拿水。
嬴既唔想對方輸,要求三局兩勝。

嘩,果層成 cm 既油,幾嚇人。

1 Comments:

At 19/10/05 16:24, Anonymous Anonymous said...

做自己鍾意做既事, 唔好做人地鍾意你做既事, 人生係自己的, 自己做自己既主人.

 

Post a Comment

<< Home