Thursday, September 29, 2005

地獄樂章

今日離開豬欄喇,好唔捨得佢地。

一早感覺就唔係咁好。
首先,係尋晚訓唔著。
跟住係一個怪夢。
夢中我明明係四肢健全,但就扮跛坐輪椅。
臨醒果個夢仲怪。
有人以 smm smm ddsmsmm 既音唱:
kum 住賣 kum 住賣 鯪魚 kum 住 kum 住賣
都冇解既~~

起身,隻眼好唔妥。
影左相,係咁既﹝以下內容可能令人情緒不安﹞:
http://photos1.blogger.com/blogger/6487/807/1600/eyes1.jpg
並冇經過放大縮小處理,岩岩起身隻右眼係仲細 d 架。
眼肚位置仲腫左出黎。
返到公司個個都問乜事。
人姐仲幫我搵左支眼藥水。

之後工作既事,唔講喇。
我有排訓唔著。

放工,決定唔理 d 藉口﹝e.g.「夜喇,返屋企啦。」「唔好第二日就成個人散哂咁返工啦。」「屋企煮左飯喎。」﹞,打交去也。
聽日實好肉痛...

2 Comments:

At 30/9/05 16:31, Anonymous Anonymous said...

踢死你.....哈哈...

d人最鐘意一路踢一路叫"yahoo"....

我冇留意自己係點架呢???等我下次留意下先....可能都係...."yahoo"...諗起都攪笑....yahoo.....

 
At 1/10/05 14:52, Blogger ccming said...

我係 "act" 咁架。

到今日都好肉痛。
快d搵個 "愛心亞嬋" 俾我。

 

Post a Comment

<< Home