Wednesday, September 28, 2005

最後一日

過埋今日,我就要下地獄。

今日既節目係自己去聽一個 10am - 5pm 既 seminar。
估唔到 Q&A 有人搞事,個亞伯以特首做話題。
有個講者就明串人,話唔鍾意讀 slide ﹝之前有個係咁讀 d 字密密麻麻既 slide﹞。
其他都幾有趣既。

夜晚有人係咁 send SMS 俾我。
呢個係向電話簿排第一既煩惱。
由其係對方個電話既用法係:
功能表 > 訊息 > 寫訊息 > 操作 > 發送 > 尋找 > 選擇 > 確認
當佢收到賬單,都唔知乜事又冇幾蚊。
其實唔只 SMS,電話都係。
成日都聽到 d 冇人講野既電話,只係有同其他雜物碰撞既聲音。
煩擾程度,有時直迫推銷電話。
更甚既係,我滿心歡喜,以為做乜咁好呢個人會搵我...
朋友們,我鼓勵你們用摺機呢!哈哈~~

0 Comments:

Post a Comment

<< Home