Thursday, June 23, 2005

生日飯

今日開始我四日的假期。

亞飯生日,我約左佢食lunch。
以我既性格,肯出街過海只係為一餐飯,實在係好難得。
佢向我心目中,確實係有一定地位。

本來只係得我同亞飯既,點知朝早亞璀打電話黎,話佢都想黎。
仲叫我唔好話俾亞飯知,又叫我早d出去陪佢買禮物。
我自己就冇打算送禮物,原因係果個十年不變既亞飯理論。
亞璀都冇乜心水買乜好,結果買左AliceC既野。
出事喇...佢以為我會夾份。
結果係點?我當然冇出手啦!
你覺得我好衰女咩,我又唔覺囉。
因為果個係亞璀,佢跌都跌左啦。
我!?我唔使瘦身,唔想日日食飽。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home