Saturday, June 18, 2005

兩星期後

有人接放學,真好。
去惠民署用個 pizza 餵飽隻大吸血鬼。
去小開心用碗燒鴨湯瀨餵飽個外星人。
入間 boutique 睇野,都唔知你係咪搗蛋,但我都幾鍾意果間 d 野。

你講你向公司所做既野,有 d 嚇親我。
雖然我有信心唔會有事,但始終感覺唔係咁好。
女人心胸窄...

飲一杯有冰既朱古力咖啡奶昔。
唔得,一定要證實下今次係錯配。

見識一個鐘后,真係掂。
唔覺唔覺又 dump 左你一野。
我仍然想知問題既答案。
佢唔答我,都係一個 professional 既責任姐。
我冇唔開心,都唔覺得我俾人串,你放心。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home