Sunday, March 20, 2005

自私

星期五晚,講左好耐電話。
我曾經怪你唔回應我講既野,
你話我講既,唔係一d可以回應既說話。
今次,到你同我講左好多野,到我唔回應你。
我唔係要報復,係因為我唔知點回應。

從來都好怕會將個花樽推向枱邊,甚至會推跌落地。
完全冇能力去接受打爛花樽既後果。
都唔係好想問點先可以有咁既能力。
只係盡量避開會碰觸到佢既機會。
但事情好似唔係咁簡單。

從來冇諗過原來夢想係自私既。
從來只係認為,只要留住身邊既人,夢想就可以實現。
原來,太唔現實喇。

一大堆一大堆問題,夜難眠。
還讓枕頭受罪了。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home