Saturday, March 05, 2005

閒一天

冇鬼用,將你點黎點去。
又話過馬路,又話呢度,又話果度。
最後都係要靠你自己搵出路。

去八五折睇下有冇野岩。
有意外收穫,搵到兩個絕版野。
本來我都有收穫架,可惜唔俾簽咭。
我覺得係個職員唔識做囉。
賺唔到我錢。

放工時間就話餓。
唔俾你食又話我專制。
去食好勁黑椒牛丸囉。
一路行一路食,當晚飯。
甜品係秘製蛋麵
生果係唔食得既汁。
呢餐...幾好幾好...

行過小玩意鋪頭。
我真係好想要架。
你話買,我又唔捨得。
如果話想,我仲想飛、想要瘀眼仔、想...
但尚未成功,又點可以放肆。
我覺得,呢d係我可以做到去支持你既事。

你唔講我都唔記得10蚊既事咯。
你講返,我就記得你唔鍾意,甚至想帶我離開。
我記得你同我講果時既情景。
有d感動。

陰公,十指痛歸心...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home