Sunday, October 17, 2004

瑪記秋季大旅行

今日瑪記秋季大旅行--

西鐵觀光巴士
由九月二十六日至十一月二十八日,連續兩個月於星期日及公眾假期,九廣鐵路公司將會提供免費觀光巴士線服務,接載乘客穿梭六個新界西北的旅遊熱點。  西鐵觀光巴士於錦上路站開出,途經錦田市、南生圍、屏山文物徑、流浮山、濕地公園及元朗市中心,服務時間為上午十時至下午六時,每二十分鐘一班。  乘客只需以八達通卡乘搭西鐵到錦上路站,於出閘後的三十分鐘內,前往票務處出示同一張八達通卡,便可免費換領西鐵觀光巴士乘車證一張,於當日免費無限次乘搭西鐵觀光巴士。  為加深乘客對沿線旅遊熱點的認識,漁農自然護理署會安排義工於上午十時至下午四時,在南生圍、屏山文物徑及濕地公園提供導賞服務。  詳情可參閱西鐵車站內的宣傳海報,或致電九鐵熱線2929 3399查詢。


就係咁,我地就一行七人(後來八人),去左新界西北遊

第一站南生圍。勁行,雖然天氣秋秋地,但都係幾熱幾哂。見到好耐都冇見過既怕羞草、企滿哂黑色雀仔既樹、好多白色雀仔既對面岸、會上下倒轉飛既直昇機,一堆幾靚既電單車、一班影相友、隔世追兇果個交換站......五蚊一個人既渡〝溪〞小船,一程載十個人,時薪多過我日薪。

午飯飲茶。之後去屏山文物徑,睇下以前d建築物,唔係話好多野睇。有人好失望,因為買唔到花生糖。冇去到其他地方lu,因為已經冇車喇。同幾個圍友晚飯,食老婆餅、〝老〞味--豬頸肉,腸,腎、B仔涼粉。

姓氏人,好耐冇見你。你話你見過佢,話佢發左福,我都幾有興趣知,無奈我同你已道不同。但我地都會記得果一個約定

0 Comments:

Post a Comment

<< Home