Tuesday, October 12, 2004

呢幾日呢首歌都不斷向我個腦度播,但係我點會識呢首歌呢?

天生一對

詞:夢劇院 唱:夢劇院(劉文娟/李敏)

劉:愛看海邊那真摯美
  獨在思想當天一起
李:可惜我從不會令你歡喜
  想你定把我忘記
劉:從來未記起
劉:愛看星空那閃爍美
  獨在空間運轉裡
李:那感覺漸冰冷 沒你共我一起
  一切便不覺完美 唯願在某地
合:在世間讓你我變一對
  無懼怕各種困難與唏噓
  在我心 全合意
  是最真 的一次
  心中彼此載滿舊日名字
劉:你我仿似一套戲 (尤其係呢句)
  盡力演出花點心機
李:早註定一對 又再共你一起
  想已是一切完美
劉:重逢在故地
  從來是一對
(完全為了你)(常會念記)

***

呢排我同你都洗左好多錢呀。星期六你買左你手上既野啦,身上既野啦,用左千幾蚊。我呢,尋日終於買左袋入面既野,用左二千幾蚊呀!有排捱麵包。今日有人知我買左野,話我做乜唔問佢意見先,睇下抵唔抵買。使唔使呀,要符合到我既要求,都冇得幾多揀。

***

打打下呢篇野,收到個消息,有d徬徨。一來唔知消息既真確性,二來消息實在太令人......一年後,可能會升做senior,該開心嗎?不,絕不。如果再兩年後你升我做chief,我真係唔知我會做出d乜。

兩年,好似俾人呃左感情,呃左時間,呃左青春。到頭黎得到d乜?再兩年,你話唔認我!已經係白老鼠咁既身世,可以諗得好好,講得好好,轉頭,冇樣好,冇句好。照住前面既燈,時,時,時

究竟係棄船,定係由豪華遊輪變小舢舨都繼續坐落去。而除左搵定水泡、哨子、木板,一切一切可用既工具,我又可以點?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home