Sunday, October 03, 2004

嘩!

嘩!surprise!剛剛收到電話,竟然係小學同學約今晚食飯。

***

到左約會既地點,頭顎顎,突然有人叫我中文全名,嘩,我只係有少少認得呢個人既樣,但係完全叫唔出名,要問佢拿貼示,問佢姓乜,我先醒起。陸陸續續有人到,情況都係差不多,五年以上冇見喇。有個男仔,見親女仔都話係咪以前讀書好叻、戴眼鏡果個,撞到最尾到果個先o岩。

成班老鬼向度話當年。你記唔記得...記唔記得...邊個老師成日打人罰人跪,邊個俾我地激到上堂喊,邊個體育老師咸濕(我好似未聽過有邊個男體育老師冇俾人話咸濕...)。有d野人人都記得,有d野得一兩個人記得,有d就人人記得既都唔同,都咪話唔搞笑。


談近況,有人扮公仔,有人做物流,有人做電腦,有人做空姐,有人做認人...有人唔肯講現在工作,有人正職、兼職(多份)都講得清楚。講下八卦野,亞邊個邊個結左婚,我向邊度見到呀邊個邊個,亞邊個邊個個邊個邊個為左亞邊個邊個瘋癲,亞邊個邊個同邊個邊個由係到唔係...

席間各人都叫全名,有d陌生,但又好親切。食完飯,想走又唔想走,唉,鬼叫要返工,都係走左。下次...唔知又幾時呢?行仔係咪真係會出現呢?


0 Comments:

Post a Comment

<< Home