Saturday, October 16, 2004

Yesterday Once More

今朝早去左睇《Yesterday Once More》,係你俾我既驚喜,估唔到真係會扭到,嘻嘻。套戲話好睇又唔係話好好睇,話唔好睇又唔係,唔緊要,最緊要既係邊個坐向我身邊。不過我好似好衰,你呢排咁支力,仲要理我,要你一早起身,都有d心痛。

返左我地既老家吃午飯,等拿嘛。我地都好眼訓喇,向梳化訓著左,俾亞實Q姐姐叫我地起身。今次件好奇怪,隻袖好似有把劍咁既。我果件又唔知係咪車錯碼,細碼著起都就拖地。其實唔留心,都唔知同上次果件有乜分別。你問我「今次畢業開唔開心」,我話「唔開心」,你話「係啦,點解人地會咁開心」。其實我唔開心,我知個原因囉。離開老家,去左白區打轉,因為我要等下場,見一班好大怨氣既人--我d同事。你又陪向我既身邊,但我見你太支力,所以就算未夠鐘,我都話走,寧願自己坐向月台再等。

返到屋企check email,你又俾左個驚喜我。件袍,件恤衫,條呔,你,perfect match,好靚呀!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home