Saturday, September 12, 2009

我的電腦

柴仔約左佢 d 中學同學飲早茶派帖。
因為有 bb 睇,所以我又跟埋去。
個 bb 好得意,好跟人,一 d 都唔扭計,個個都抱得玩得,笑哂咁,好好玩。
佢好鐘意個發聲鎚仔囉,打一下就係咁笑。
個波波玩具都如我地所想...要執...

飲完茶各有各走,我地出旺角交酒店尾數。
曾經睇過有人話經 agent book 酒店,當日去到收唔到房,希望我唔會咁黑仔啦。

出黃金買我部電腦喇!
全部柴仔話事,無腦買電腦,呵呵!
柴仔拿住太多野,我自己捐去買 keyboard。
約向地鐵站果邊出口等,結果,我向下面認錯路,捐錯左去麥當當果邊。
認路方面,都係無腦...
:-P

返左新居先,之後分頭行動。
柴仔回家拿砌機用品;我去買野飲,招呼今晚黎參觀既大學同學。
今次唔係向屋企食,去酒樓食完先上去,簡單 d 呀。
不過附近既食肆都好煩,只得 6:30 book,早左 dd 囉。

朋友仔走哂之後,我地開始砌機喇!
都搞左幾耐。
到差唔多得既時候,發現冇 power cord 囉...囧"
解決方發係...拿電飯煲果絛...哇哈哈哈!

開到機喇~wow~
點都試玩下先訓!
:-P

Labels: , ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home