Saturday, July 18, 2009

對襯家

約左兩家人今晚食飯同去新居睇下。
就係呢個原因,我同柴柴就忙左成日。
補油、執書櫃、洗冷氣、吸塵、抹地、清理屍體、買酒 (係 Ar. B 呀~)、買杯...
情況就好似預備有高官到訪咁。

都係岩岩好搞掂,大軍就殺到。
先去食飯,地點係映山紅。
由於要一百蚊開瓶費,我地留返支酒返屋企至飲。
之前睇 esdlife 見人地話對襯家會講樣無謂野,今日我都有講:
「呢個係我爸爸,呢個係我媽媽,呢個係柴爸爸,呢個係柴媽媽。」
哈...鬼唔知咩~

食食下飯講到一樣野,差 d 出事架。
好在,當時人保持沈默,小事化無。

去到新居,開酒。
好可惜,我飲左兩啖就有 d 飄。
佢地研究下間屋,冇錯,係研究。
柴爸爸仲整埋水喉。

坐左陣,等我洗埋 d 杯,抹返檯,大家一齊走。
順順利利,冇大打出手...
安樂哂~

Labels: , , ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home