Wednesday, July 15, 2009

解困

次次諗起 d 姐妹衫安排我就好頭痛。
自從暴龍表妹話唔著上次 hold 左果條伴娘裙,頭痛加劇。
因為溫馨好死,點都唔肯轉款。
同埋條裙既租金又真係幾金(三千四百八十四條裙既其中一條)。
我好唔捨得吊條裙向度冇人著。

今晚約左 Miffy 同 Noffy 去睇下。
其實我都唔係幾好意思,好似要佢地要我表妹唔要既野。
不過好姐妹就係好姐妹,佢地完全覺得冇問題,一 d 都唔介意。
好多謝你地~

**********

經過百利,去下個 MUA 度。
自從上年六月就冇見過喇,估唔到佢會認得我係佢客仔。
好 surprise~

Labels: , ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home