Saturday, June 27, 2009

教主

「喂,呢度係 reception 既 morning call。」
傻瓜柴仔,醒哂啦!

柴仔拿左 d 舊相去新居,我同佢一齊睇返。
都係 d 花花草草、model、聖誕燈飾同飛機咁。
d 影相人都係影 d 咁野。

睇埋佢 d 週記。
人仔細細,寫週記寫到好似寫社評咁。
仲要好多篇都係咁,哈,寫到冇野好寫啦。

落街 shopping 買家庭用品。
買左掛衫棒、搖控套同衣櫃 d 掛丸。
我爭住拿支掛衫棒,因為我覺得好似教主!
仲唔跪低!
哇哈哈哈~

晚飯食大家樂外賣。
因為柴仔陪我睇禮儀師呀!
真係幾好睇,好鍾意 d 報局。
特別記得大媽條頸巾同佢老婆好滿足咁講佢老公係一個禮儀師。
幾好 feel。

另外果兩套戲,我自已睇囉~
當然,有人陪都唔拘架~

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home