Sunday, March 15, 2009

Noffy's Night

尋日係 Noffy 既大日子。
留到今日先至寫,因為我大昏迷左,今日下午六點先起身。
鬼咩,飲完仲要去飲野,返到屋企仲要落妝沖涼洗頭,成五點先訓喎~

講返尋日。
朝早到 Noffy 屋企。
好悠閒既姐妹,參觀呢個千幾尺四面環海既單位。
悠閒,因為 Noffy 請左 MC 同大妗姐幫佢安排,我地 d 姐妹只係出個人,其他都聽指示就得。

大軍殺到,玩!
戴假髮、飲珍珠奶茶、啜啜膠片、爆波、愛的宣言、猜猜新娘在哪,當然唔少得開門利是啦!
愛的宣言係要新郎哥即時寫架,Noffy 怕佢作唔到,所以姐妹作左個後備。
不過新郎哥都不負所望,作到 d 野。
姐妹果篇雖然用唔著,但都等我向度發表下先。

**********
親愛的xx豬豬:

從今日起,我會令妳幸褔到痺;
吸塵抹地洗衫煮飯等我黎;
供車供樓水電煤通通由我俾;
唔嫖唔賭唔飲酒唔食煙;
早日同妳生返一打 B;
妳買野,我唔會 ge ge gut gut;
我買野,要經妳審核審核;
即係冇妳批准,PS3 只可以睇唔可以買;
如果妳買野買到冇位擺,我會同我 d 珍藏講 bye bye;
總之以後妳話點就點;
我錫妳愛妳永不變!

你的x BB
**********

依住吉時出門去男家。
冇諗過原來男家住到咁偏僻。
有幾偏?車隊到會放炮長,諗唔諗到有幾僻?
乜都唔使幫手,行行企企,玩下貓,影下相。
斟完茶拜完神,新郎新娘留向男家食飯,我地一團人就去飲茶。
食飽飯仲有旅遊巴車返女家回門。
咁長車程+食飽...好好訓~
返到女家仲有時間 hea 下,悠到丫。

搭旅遊巴去酒樓,覺得行條路有 d 怪。
到步,弊,點解係呢度架?
我之前一直都以為係"果度",仲同柴仔講係"果度",但原來...
諗住打電話通知佢,但果一刻唔得閒,之後就冇左件事。
好在柴仔都黎得到,但之後當然有俾柴仔笑我啦~
唉,我個地圖真係好有問題,有冇得 patch 下...

晏畫一路都係自由活動,唔使做招待,唔使安排影相。
我地仲走去督魚旦吃燒賣嘆咖啡。
唔知新人會唔會覺得 d 姐妹金好唔抵呢?
呵呵呵~

晚宴開始,新人進場,兄弟姐妹放花炮。
不過,失敗。
四個拿花炮既姐妹,得一個開到...
太實,我出盡力都扭唔開。
真掃興!

進場之後,新人例牌講下野。
之前我地叫 Noffy 準備紙巾,但佢話佢自己唔會喊。
我地都話準備定啦,可能老公喊呢。
結果,Noffy 勿又係喊。
傻豬。
睇到佢喊,我都眼濕濕。
我咁眼淺,到我果陣,我會唔會變豬頭呢?

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home