Sunday, February 15, 2009

Aunty~

Noffy 下個月結婚喇!
我地班姐妹兵團又出動!
首先去食個靚飯。
Noffy 揀左我擺酒間酒樓 lunch,好細心呢~
五個女人飲茶,講下八婆野,感覺好得意。

食飽飽揀姐妹衫。(肚腩好大)
經過上次長裙拖地既事件後,今次我要穿短裙!
呢次仲唔係租,係造走架,要揀條靚靚、fit 既。
粉橙色系列,Loffy 同 Toffy 揀左 A 款,我同 Miffy 揀左 B 款。
A 款 - lace 型
B 款 - 上面好閃下面百摺(適合xxxx人士,轉移視線,嘻嘻~)

姐妹搞掂散水,Noffy 仲要等細妹。
本來諗住去秋子睇花球,但係已經收左檔囉,下次請早...
同 Miffy 返金都行個圈。
經過返間舖,細妹黎左喇。
呢個係細細妹,果陣佢仲讀緊幼稚園,而家已經咁大個。
我同 Miffy 話我地由細睇到佢大,叫佢叫我地 Aunty~
哇哈哈~

細細妹怕怕羞羞咁,我地都唔阻住佢試衫。
Miffy 陪我去信和雅景問酒店價錢。
心水酒店兩房 (6xx尺) 1000蚊,三房 (1xxx尺) 1200蚊。
之前我直接打去酒店問過,兩房 1500蚊,三房 2200蚊。
經 agent 真係平好多呢!
應該都係經佢 book 呢間架喇。

夜晚仲有節目,就係去 Lion 屋企打邊爐喇!
我最早到,好用心咁參觀,好似睇樓咁。
整緊自己屋企既人,去到人地屋企係咪都係咁既呢?
經過一晚既活動,留意住班嘩鬼既行為...
到時佢地黎我屋企...坐下好喇...

Labels: , , , ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home