Saturday, February 21, 2009

花花

約左一點鐘去 Trinice 睇花球。
其實我想睇下實物架,相網上面都有得睇啦。
不過原來冇架。
其實我又冇諗住咁快落訂,想睇多幾間先。
不過柴仔講得岩,其實我心入面都決定左啦,無謂再四圍貢。

食完午飯去探下梳化。
嘩,等到喇,等到喇!
之前睇中果張,一直都賣 3299。
今日賣 2999 仲有八八折,心動到不得了~
終於,忍唔住喇!
梳化,我地帶你返屋企!
兩個星期之後,我地就可以坐向梳化 un un 腳睇電視。
哇哈哈哈~

興致到,返新居測試下廚房既運作。
之前買左兩個福麵,今日買 d "送"就得喇。
買 d 雲吞、買 d 水餃,好健康咁買幾條菜。
買 d 野飲、買個金寶湯。
今餐好豐富~

測試結果:
1.想整粟米湯就要買鹽,如果唔係吊唔起 d 味。
2.要買勾掛毛巾。
3.洗碗程序有 d 問題,要諗諗計。
4.大件事,原來食飯睇唔到電視,點算~

Labels: , , , ,

1 Comments:

At 28/12/09 10:11, Anonymous mr.kennethl said...

就係呢張梳化......

 

Post a Comment

<< Home