Saturday, January 24, 2009

Jay Jay

Toffy 1 月 10 日生左小 Jay Jay 呀。
今日約左幾個同學仔探佢。
我地好有良心呀,趕向新年之前去探佢,等佢慳返 d 利是錢買奶粉嘛。
我地仲好搞笑咁每人拿住一包尿片仔上去。

嘩,六磅幾既 BB 係咁細個既!?
記得上次抱 BB 影相既經驗,今次抱 Jay Jay 都好擔心。
好在又唔喊,又唔扭計,又有媽媽接手。
(我上次抱住個 BB 影完相,d 人走開哂,BB 一舊麵粉咁,搞到我都唔知點,郁都唔敢郁要搵人救~)

細細個人仔,我地坐左三個鐘左右佢就食左三餐,痾左一次砵砵。
預備、餵、掃風、換片...媽媽一日就重重複複咁服侍呢個大少。
睇住佢換片既時候"放箭",真係好搞笑!
(但呢個係激死媽媽既行為)

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home