Saturday, January 17, 2009

任務失敗

一朝早柴柴自己北上拿埋個大相同七寸相簿。
等我訓晏 d,又唔使 side 車錢。
結果,相係拿左,但又係激氣既。
大相整左,冇左上次既瑕疵,有左另一個瑕疵。
七寸相簿,冇整過。
柴柴照拿,係費事再激氣,係事再 side 車錢。
唉,算啦。

同柴柴睇醫生。
近呢年我地兩個都病得好密。
又唔係財多,做乜身子咁弱呢?

終於等到劉德華條衭減返價,柴柴終於帶左佢返屋企。
為左試下個洗衣機,去買洗衣粉返屋企洗佢條新衭。
返到屋企,佢就通渠,我就研究洗衣機點用。
開左快洗,我就大安指意坐定定等。
柴柴倒完通渠劑過黎睇。
打開去水喉個廚櫃,仲話師傅做乜整桶水向度唔倒左佢。(果個櫃放哂用剩 d 磚、油同其他裝修野)
洗衣機一去水,弊,噴泉咁~
我地一直冇留意果度去唔到水!
所有裝修野要搬走,抹抹抹。
笨手笨腳既我幫手試水,嘩,仲大鑊,搞到個廚房好似海灘咁。
(我以前返大陸 training 都發生過洗衫洗出海灘事件,咁邪!?)
柴柴試,估計係外面塞塞地囉,星期一又要搵管業處。
封好 d 位,即管洗埋機衫。
變左洗衣機去水,洗碗盤就谷水,洗衣機停左去水,洗碗盤 d 水先慢慢走。
仲要自我安慰話多左個自動過水既洗碗碟機...=.="

睇返柴柴通渠果邊,又係失敗囉。
唉,都唔知點搞。
低層 d 水渠真係咁差!?

Labels: , , ,

1 Comments:

At 3/6/09 18:13, Anonymous mr.kennethl said...

廁所地台去下仍是一個迷....

 

Post a Comment

<< Home