Wednesday, December 24, 2008

平安夜

今日五點就可以放工喇。
不過柴仔都係冇得早放,我又唔願四圍行,所以都係留向公司。
預到咁上下走去地鐵站,入埋閘向月台等。
但收到柴柴電話,話佢未走得甩。
我怕留向地鐵入閘後範圍時間過長,所以自己先去尖沙咀。

柴柴都幾晏先至到呀,好多個地鐵出口都封左,搵好耐至出到黎。
其實叫做踏過下條彌敦道,都唔算睇左燈飾,就逆人流方向走。
去到佐敦已經成九點喇。
柴仔提議食澳洲牛奶公司。
呢間野 d 蛋好正架!

之後去左裕華睇被,想買蠶絲被嘛。
唔平架,千幾蚊。
記住價錢先,遲下再搵 d 國貨公司格價。

行廟街,好多濕碎小品。
見到鎖匙扣,柴仔問我要唔要買喎。
覺得奇怪,但係開心,以為柴仔肯用鎖匙扣,仲係同我用一對既鎖匙扣。
點知都唔係既,話扣房既鎖匙喎。
哈,我太了解佢~

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home