Tuesday, November 11, 2008

Toffy's Night

今日係 Toffy 既大日子。
正正式式做一次姐妹。
上次家姐結婚,話就話做伴娘,不過超簡單。
淨係見開門利是都唔記得收,同埋放工先去婚宴,就知幾唔伴娘。

去到 Toffy 屋企換衫...
唉,條裙始終冇改短,勁拖地。
唉...

姐妹化妝都幾花時間。
大軍到左都未搞掂。
兄弟又好蠱惑,又話口渴又話要去廁所,全部乘機入屋,仲想衝破防線!
哼,點會俾佢地咁易到手!

我地都係心地善良型架,只係設計左玩收集祝福語、甜甜襪襪、甜酸苦辣同愛的宣言之嘛。
不過都有意外囉。
玩甜酸苦辣果陣,我地預備左糖水(唔係紅豆沙果 d 糖水,係煮飯果 d 糖沖既糖水)、白醋水、廿四味同 wasabi 水,俾新郎哥加十兄弟享用。
本來諗住十兄弟人人有份,但估唔到新郎哥咁有義氣,搶住一個人頂哂。
結果,新郎哥勁"湯"。
真係 If anything can go wrong, it will. (Murphy's laws)......
Toffy,唔好意思呀~

玩愛的宣言,由於新郎哥唔係好識中文,讀起上黎都好搞笑,要兄弟教講囉。
但係又講得幾感人喎,搞到新娘、外父仲有我呢個眼淺姐妹都眼濕濕。

由於冇去男家呢個環節,全部人就由兄弟車去酒樓。
間酒樓幾好服待喎。
有哂 coordinator,安排好斟茶、數人數、進場...亦都好照顧 Toffy。
所有野順順利利。

晚宴都有好多節目。
新郎哥好似開演唱會咁唱左好幾首歌:真情流露、Evergreen...
有哂感情,感動死人。
又有抽豬豬,賓客反應都好熱烈。
我既婚宴,應該唔會搞咁多野咯。
難得咁多朋友聚埋一齊,希望我安排到同每個 group,甚至每個人都可以傾下計啦。

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home