Friday, November 07, 2008

賀 CS

為慶祝舊同事榮升 CS 之喜,約哂咁多屆師兄弟姐妹出黎食餐勁既!
向鹿嗚春設宴,當然係升職果兩個請客啦!
Salt 話間野好出名架喎,不過我唔識囉。
我見識少~

岩岩個九月已經係第六屆喇。
我係第一屆個批,嘩,好老!
其實我果屆已經離開哂間公司,不過都請埋我地,真係俾面。
我果屆今晚得我到,對住差唔多有一半都唔識既人,好在都冇發毛。

食完仲向香格里拉門前拍照,扮哂野,哈。
佢地話,要將升職請上上下下食飯變為指定動作。
嘻,我有乜所謂,我點都係食果個,有 so 有 so。
哇哈哈~

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home