Saturday, October 18, 2008

豆豆大婚日

今日係柴仔中學好友既大日子,我都有份出席。
佢地註冊既地方,同我將會同柴仔註冊既地方一樣,係揀既堂唔同。
哈,我可以實地觀察一番。
剛到步見到有個新娘子預備拋花球。
花球一掟出,姐妹都爭相走避。
仲要個花球跌落地,搞到支離破碎,唔,大吉利是。
除非我有姐妹要求啦,否則我都唔會掟。

成個註冊儀式其實好快,新郎新娘都冇另外發表自己既感受。
加上我腦入面諗住柴仔個傻樣,所以冇話好感動。
儀式完左之後,安排左向海豚公園影相。
我地唔係諗住去影相既,不過柴仔話唔知邊度海豚公園,勿帶佢行去睇下囉。
(我好少可以咁叻架嘛...嘻嘻...)
類似話果度好多人拍拖啦,柴仔竟然問,係咪即係我應承左 Ant 唔同其他人去果度。
@_@"
真係估唔到呢件事仲向佢心入面。
不過果個地方並唔係海豚公園。
之後我想帶柴仔去果個地方,電梯都上左一層架喇,但佢話唔使,所以結果都冇去到。
搵次我實捉你去!

夜晚果餐,佢有個同學帶左兩個仔出現,仲有個女向屋企。
嘩,已經有三個!
兩個小朋友好搞笑。
初初唔停係咁玩,之後精力急跌,支力到睡哂。
細路真係好得意。
不過個老豆要"的"兩舊泥返屋企,仲得意~

Labels: , ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home