Saturday, October 11, 2008

歡迎餐檯

兩個月前買既餐檯,今日送黎喇。
買果陣問過師傅十月頭裝修好未,師傅話得,所以先買。
結果都係未得。
冇得再改期送貨,唯有委屈餐檯封下塵。
送黎既餐檯,唔使刻意檢查都見到有一個好嚴重既瘕疪。
送貨既人話會跟進,希望佢真係會同我換啦。

發現大房天花有牆壁鬼。
要師傅出馬收服佢至得!

搞掂屋企既野先落街食飯。
唔知我發咩呆,傻下傻下咁叫左雙併(貢丸水餃)。
可能食得譚仔多...
要加多五蚊架,肉赤死。

蒲沙田。
終於見到 Anna Sui 既櫃檯。
唔記得向邊度得黎一張 coupon 可以換佢一支香水 sample。
難得我對支香水有興趣,竟然換哂。
算。

黎緊星期六係柴仔中學好友既大日子。
我地兩個都要買返 d 飲衫。
一人買左一條衭囉。
我腳短,要改衭,都趕得切既。

討論玩接新娘遊戲,柴仔話唔鍾意玩囉。
仲話「乜唔係講好係平平淡淡既咩,點解貨不對板架?」
...我又要掙扎掙扎喇...

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home