Saturday, November 15, 2008

冬天不凍

今朝起身針熱水,針唔出,似為個水壺壞左。
去著廁所燈,又唔著,意識到應該係停電。
打開大門,漆黑一片,睇下個家用電話,冇哂訊號。
望下落街,又正常丫。
再開大門,噫,冇事喎。
睇下電話,又冇事喎,開埋燈都得喎。
我好似發左場夢咁,又有 d 好似俾人整蠱咁。
打電話俾爸爸,確實左有停電呢件事。
哈,證明唔係我思覺失調。
出門口...冇 lift 搭呀,OH NO!

聽日要去飲,所以改左今日同東瓜少爺西瓜小姐去街。
去街前佢地都懵然不知,所以冇催出門口。
東瓜少爺某 d 位係會跟貼柴柴腳邊。
又好似係我拖住至係咁。
當我話「睇下我拖住幾聽話」,柴仔就話「佢驚行得前,你又唔識路,返唔到屋企咋。」
唔...我唔否認有咁既可能性...嘻嘻...
:-P

新雪櫃今日終於送黎喇!
七月買,今日先到。
買果陣係預左十月先送貨既。
不過到左十月,都一直都送唔到,仲夠膽話唔再出果隻 model!
經過同直銷及信興一番查詢後,我既雪櫃終於到手~
好開心呀,仲要同我既雪櫃合個照!



夜晚又行下 d 電器雜貨地方。
柴仔睇燈膽,好用心咁睇。
原來佢睇下有冇熱膽 (唔知點叫),話開左會暖 d,安向廁所度,咁我沖涼就冇咁凍。
仲話睇要睇埋暖風機。
嘻,咁多年既冬天都捱凍沖涼,以後既冬天,有熱膽、有暖風機、有你,我一定會好溫暖。

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home