Saturday, October 04, 2008

買 買 買

柴柴都睇左網上面既結婚相喇。
佢投訴囉,因為十張相,冇一張睇到佢既樣。
哈,劉大師真係咁唔鍾意佢~

師傳話可以買潔具、燈,我地今日就去掃貨。
樣樣都有目標架喇,所以唔使逛好耐。
廁所、洗手盆要揀 Toto,又唔想好貴,其實冇乜選擇。
要就個蚊型廚房,所以星盆又唔使頭痛。
呢三樣野向同一間舖頭買。
初初老闆每樣野計平 d,計我地總數三千三十蚊。
師奶仔講價,慳埋果三十蚊。
唔可以再慳喇,因為三千蚊先送貨~

到燈喇。
好耐之前向 B&Q 見到一款 Panasonic 既燈就愛上左。
好簡單既白色膠殼燈,望住盞燈就好似望住個蛋撻咁。
剛好呢款有一大一細,我就安排左佢地放向大房同細房。
向同一間舖頭買埋壁燈。
我地揀左燈泡形果盞,哈,成 set 就話唔高雅姐,一盞壁燈仔就冇問題啦。
客廳燈係最令我心大心細既燈。
呢盞又好,果盞又靚,真係揀到買果刻先定。
(俾左錢,仲諗咩~)

諗埋廚房同廁所既檯面石。
用假石好定真石好?
假石好貴,但好似易打理 d。
真石平 d,但好易有漬。
最後決定用真石,因為檯面太細,比例上切走太多位,唔係咁抵。
第時換大屋,有個大廚房,先再用假石啦~

Labels: , ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home