Saturday, January 19, 2008

柴小 D

今朝同柴仔睇醫生。
多人多到丫,17 號籌話 10:45 到,結果成 11:30 至輪到佢。
其他人就睇鬼咁耐,柴仔入去就仲快過...打針 (唔用佢個形容詞)

今日柴仔約左三個金蘭姐妹 lunch,有兩個以前坦過架。
就係睇醫生,所以遲左 d。
佢 d 金蘭姐妹聽到話咩睇醫生,就問係咪小王子或者小公主睇。
向佢地眼中,柴仔係唔會病架。
知道係柴仔睇醫生,又問係咪睇跌打。
向佢地眼中,柴仔一定係打架整親先睇醫生架。
哈,柴仔俾人既 image 就係咁架喇。

亞豆同 Apple 都結婚呀,講好多結婚既野。
佢地有講佢男友點求婚,又有講佢地朋友 d 經驗。
最好笑係有個入房熄燈,天花貼左夜光星星貼紙,話向星空下求婚喎。
聽落幾浪漫既,但如果女主角係我就慘喇。
我怕黑嘛,實大叫「做乜熄燈!」,咩浪漫氣氛都冇哂。

大家都認為千祈唔好俾男朋友帶去 d 結婚展覽,俾佢趁機話平,話差唔多就搞掂。
哈哈,聽到未呀~

我都有諗過柴仔點知我手指幾大。
要唔要好似電視廣告咁圈住隻手成日。
不過原來柴仔早有預謀。
好耐以前我有戴戒指架嘛,佢話佢拿過黎戴,大概知喎。
嘩,儲心積累呀。

行開上水,去睇下開操。
點知嚇親人,以為我地去放炸彈。
哈,即係好耐冇見 d 朋友,一打電話俾你,你就會諗佢係咪轉左行賣保險咁。

隨後我地走左去沙田逛逛。
講緊 d 資訊野,講起夜晚無線個資訊節目。
我一時間諗唔起果個節目叫咩事,問一問柴仔,又俾左個機會佢講粗口。

終於走左去 Pacific Coffee 歎咖啡。
好多年前返學經過,都好想入去歎下。
不過咁多年都冇去。
而家一人一杯,一杯焦糖味一杯津子味。
我唔識飲咖啡,冇乜要求,都幾好飲既。

經過戲院,柴仔之前話過想睇投名狀。
我又變左魔鬼。
佢自己成日講左"想"就算,係我成日捉佢去做。
買電話係咁,而家睇戲又係咁,嘻嘻。

開場喇,戲院熄燈。
哈,我同柴仔既諗返「做乜熄燈!」。
心靈相通呀~

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home