Saturday, December 29, 2007

WII

呢幾日都唔係咁開心。
今日見到柴仔,雖然冇講 d 咩,冇做 d 咩,但心情總算舒緩左。
究竟係 d 乜野魔力呢?

又越過高山又越過谷~
呢句歌詞真係好 match 我地今日既行程。
不過入到寶山空手回,得個睇字。

傍晚我就離開柴仔,因為我又有節目喇。
約左 E 記 d 人去小鳥企。
由上水飛小巴去屯門,飛到 100 個 bb 機係咁響,個心都驚驚地唔敢訓。
有個女人...唉...向飛緊 100 既時候同個司機講 xxx 有落。
我個心諗,雖然我第一次搭呢架車,都唔識路,但點都冇可能要係向飛緊 100 既時候就要叫落車。
結果,過左幾個字,我都落車喇,個女人個站係仲未到既......
請早揚聲姐,使唔使早得咁緊要呀?
噫,唔係喎,我仲早喎,我一上車就同個司機講我邊度有落,叫佢提我...嘻嘻...

去到小鳥屋企係咁玩 wii。
有四個手掣,四個人一齊玩,玩得超開心。
嘩,真係玩到手軟。
我地實在玩得太興奮喇,玩到俾人投訴有噪音 tim。

唔覺唔覺,已經好夜,到左要趕尾班車既鐘數。
飛的去西鐵站,趕得到尾二班車。
去到地鐵,都岩岩趕到尾班車。
好耐冇玩到咁唔知鐘咯。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home