Sunday, January 06, 2008

我係雞蛋仔

先來投訴:
「你去到邊呀?」仲向車上面既人答「彌敦道」
「你向邊呀?」岩岩落車既人答「彌敦道」
「向邊道搵你呀?」向街行緊既人答「彌敦道」
暈~彌敦道好長架~

參加一個行教堂既婚禮。
冇黎正經既柴仔,拿起本程序,然後用地精既口吻講「也與你們同在」。
噴~

見到新郎哥同新娘子,奇仁留低左一個疑團俾我地。
佢同新娘子介紹柴仔係格仔餅!
柴仔同我 r 哂頭,完全唔知個名點得黎。
如果柴仔係格仔餅,咁我係咩呢?
「有咩成日同格仔餅一齊丫?勿雞蛋仔囉~」
越講越遠,又話寫情信會寫「親愛的格仔餅」「如果你係格仔餅,我就係...」「如果你係廁紙,我就係...」
想像力豐富至極。


行完教堂,我地四圍行下,等今晚再去婚宴。
我見柴仔 lin 腳,關心下問下係咪痛,佢話「係咪唔 lin 得」。
哈,我諗多左,以為佢講粗口。
邊個叫你平時都係咁講野喎~

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home