Sunday, September 30, 2007

大嶼山一天遊

兩個小朋友去郊遊呀!
我話放假想去離島行下,難得柴仔又同意(講到佢好似好專制咁),所以今日去大嶼山玩玩。
我仲特登預備左遠行乾糧...嘻嘻...


"一早"到中環去麥當當買早餐食。
嘩,覺得自己去左菲律賓咁呀!
搵唔到位,買走去碼頭食,o拍埋丸先上船。

搭一點班船去梅窩,都要成個鐘頭至到,好彩我冇乜野。
我低估左大嶼山既 size,所以俾人 ban 左,唔去大澳、機場同迪欣湖,淨係去睇大佛。
搭兩點巴士去大佛度,嘩,d 車船錢都幾 lar 利。

睇大雄寶殿,岩岩有 d 僧人向度唸經。
我地都好懷疑佢地係咪真僧人,定係返工僧人,嘻嘻。
見人地食齋菜既地方,我地又走去食下野。
食左豆腐花、芒果馬豆糕、紅棗桂花糕、蜜桃大菜糕,盛惠 18 蚊。
不過...唔好食囉...


留心睇下呢兩張相有乜分別。
答案:右邊幅相隻"庚"遮住左崩左既豆腐花。

食住包雞肉味小小酥,準備行上大佛。
行到入口,有人叫我地,我地作賊心虛呀,以為人地話我地唔係食齋,原來只係問參唔參觀某某地方,哈哈。
行上樓梯,腳軟加喘氣,老喇老喇...


由下向上望


由上向下望


由上向上望

去埋心經簡林,順住經文走一圈,就離開大佛範圍喇。
(不過我地發覺好多人都唔順經文走......)


經過專業人士調較相機設定前後既效果。
咁,邊張係前,邊張係後呢?

搭巴士出返東涌市中心。
車上坐隔離位個小妹妹好熟咁同我地玩,玩到訓哂落柴柴度。
好在柴柴唔係壞人咋,細路女真係天真。
...好在只係細路女姐......

柴仔都唔識同小朋友溝通既。
人地點明白咩係紅日有放假喎。
又同人講扮病人要 pro d,哎呀,暈喇。
點解要扮病人?
因為小朋友太好精力喇,我地想休息下,靜下,勿叫佢扮病人、扮訓覺唔好郁囉,呵呵呵...

最後一站去到 outlet 商場。
有試鞋架,但試唔岩,買唔到平野囉。
食埋晚飯 (香辣牛肉麵+人蔘雞湯飯),就完結左呢一次既旅程咯。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home