Saturday, September 29, 2007

九龍灣

今日九龍灣局部地區一日遊,目的係行下個紅當當既 MegaBox。
行返果條路,冇左果種好厭倦既感覺。
因為有柴仔向身邊,定係因為化左呢?
柴仔上 shuttle,話有去旅行既感覺。
我唔覺囉,好明確知道自己搭緊 shuttle。
大概我果陣習慣左啦。

MegaBox,頭果幾層都好似死城咁,冇乜人。
上頂好 d,人氣旺 d,真係 d 架咋喎。
最明顯係去廁所,完全都唔使等,咁多格任用。

行哂咁多層,睇下人地打冰曲、表演魔術、行下果間傢俱店。
入面有 d 唔係普通人家用既傢俱。
好似果個成個衣帽間咁既櫃啦,d 天台溫室啦,花園大閘啦,幾唔等使都有。
佢個推 bb 車就幾特別,成架車仔咁既。

回程我地係尾果幾個上車,冇得貼住坐隔離,唯有揀個隔住走廊既位囉。
d 位好"線",我係咁西黎西去,跌出走廊。
柴仔話成車都冇人好似我咁論盡。
邊講邊用隻腳頂住我,嘻嘻。
諗起果陣上堂都防我跌"爭",好是week是week。

向德福度又睇鞋,佢話我 yim 尖,我又話佢 yim 尖。
其實佢又真係講中我想要乜唔想要乜既。
佢話佢隨便揀野架咋喎,衰仔,有骨既。

去德福花園既平台坐。
人地明明話有圓圓既月亮,同有黃色既星星閃閃下。
佢就走去話有猩猩王,破壞哂 d 氣氛。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home