Saturday, September 15, 2007

小榮榮生日會

今日空氣好差,但都照跑步,好似同自己過唔去咁。

小王子好似整親隻左腳呀。
見佢行路隻左腳仔吊吊下咁,又唔俾人睇下乜事。
聽柴仔講,佢以前有唔舒服會 show 俾人睇架。
而家佢又唔識講,我地又估唔到。
希望冇乜野啦。

柴仔冇心肝唔記得我今晚唔陪佢,仲走去剪頭髮。
我今晚要去小榮榮生日會嘛。
臨行前向吉之島買野飲,掛住傾計,掂行掂過。
踏出左吉之島架喇,先突然記起野飲未錢,好在唔係人地出手拉我地轉頭咋。

架 73x 兜左好耐至到村口,如果你早少少行,真係會快過我到呀。

呢個小榮榮生日會,其實係同一個四十歲生日既師兄慶祝既。
侍應見門口寫"小榮榮生日會",以為係小朋友(呢位師兄既仔)既生日會。
佢問個小朋友係咪小榮榮,我地全場爆笑。

返到屋企,我打電話俾柴仔,話我俾人錫左兩啖。
呵呵...佢即刻問係邊個...
勿就係小榮榮個仔之嘛~

0 Comments:

Post a Comment

<< Home