Sunday, January 28, 2007

心蟲

帶住小王子同小公主去行街街果陣,見到有班細路拿住 d 棄置建材向度玩。
都幾危險架,d 木仲有 d 釘向度。
我以為我地會就咁望下望下,行過左就走。
突然柴仔叫:「細路,你地做乜呀?打架牙?」
班細路即刻散哂,我就眼睛閃亮閃亮咁望住佢。

唔知小王子係咪有樣學樣,之後見到細路都係咁吠。
哎呀,俾佢激死。

夜晚食飯既時候電視講個細路好細就學體操。
主持人同個細路傾下計咁啦,柴仔話俾著係佢問個細路,叫我地估下佢會問乜。
我就話:「係你自已話學定亞媽叫你學?」
哈哈,一估就中喇!
幾犀利呀!好似佢心入面條蟲蟲咁...嘻嘻...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home