Saturday, January 06, 2007

下一站牛頭角/觀塘

今日我跑步跑得慢吞吞,柴仔因為就住我,dun 下 dun 下咁跑,搞到腳痛。
因為以前既傷患,佢果兩支 kwang 其實好鬼脆弱架咋。
唔...心痛死...

lunch 同柴媽媽一齊食。
講講下好似教我點樣照顧柴柴咁:
「拿,見佢耳仔紅就要煲...」
柴媽媽派貼示,記住記住...

到牛頭角/觀塘一帶行下。
柴仔帶我行佢返工行既路,話我知邊度買早餐,邊度食 lunch。
基本上佢返呢度咁耐都係幫襯呢間金庸快餐店。
俾我實覺得好悶,好寡。

去揀工廠區牛仔褲。
80 蚊買到條有牌子既牛仔褲喇。
冇得試身,我就費事揀囉。
淨係反轉個架搵柴仔既心水。
最後佢都買到。
(後註@12-Mar:但結果佢唔岩著,俾左我。)

返屋企歇下腳。
打唔到機呀!古惑招失靈呀!
係邊度出問題呢?

夜晚食 food court。
講起今朝我向商場見到兩母子,兩個都拿住 d 傳單黎睇。
個亞媽自顧自咁推門行,個仔跟住後面,距離幾個身位啦。
度門一路一路關,個亞媽就行左喇,但佢完全唔睇下個仔。
個仔又掛住睇野,冇意識去推住度門(有意識都唔力啦)。
我勿出手囉!
如果唔係到時撞親,呢 d 亞媽又唔知會點樣發爛渣。
真係見到呢 d 亞媽就 mung。
衰衰柴仔話第時可能有人見到我咁對個仔,又會咁樣話我。
hey...

仲有一個話題,係關於律師既,電視劇通常都會有呢個矛盾:
究竟應唔應該去幫一個明知佢犯左事既人去辯護呢?
良心上好似唔應該。
專業上好似唔應該"假設"佢有罪定冇罪。
理性與感性,點好呢?
讀法律有冇教點平衡、點取捨既呢?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home