Saturday, December 23, 2006

Let's Party

今日冇跑步呀,起身仲未退燒。
唔食醫生 d 藥,自己搵粒退燒藥食,再訓,好以好 d。
爭扎左一陣,都係照去個 Xmas party。
仲要去買禮物先,我都好有心。
上西九龍睇,買左個我都鍾意既黑豬豬咕o臣。
好耐冇見 d 師兄弟姊妹,有 d 新人都唔識 tim。
到左抽獎既時間,其他人既禮物都幾好。
我拆我果份,係一個玩具,叫做 20Q。
送出既人話好好玩,問你二十題問題就知你諗緊乜野。
唔...我交唔到戲,扮唔到開心,佢都交唔到戲,明顯係二手野。
咁就使左一百八十蚊,好唔抵。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home