Thursday, December 21, 2006

心靈又相通!?

今朝早望個電話既 screen,都覺得係小左 d 野架喇,不過又講唔出。
下午老闆返黎,問我收唔收到佢上午 send 俾我個 SMS,我話冇喎,先再搵個電話出黎睇睇。
老闆試打俾我,都打唔通,問我係咪 set 左佢個電話係 ignore list...
問柴柴對下,原來小左個 G 字,即係會收唔到打唔到電話。
佢都有打過俾我,就係都打唔到。
reboot 過之後就正常返。

柴仔約我今晚食飯呀。
佢隨口問句今晚食乜好,我話今次冇諗喎。
佢又話我地心靈相通,因為佢都冇諗。
要唔要搵解電視毒既藥俾佢呢?哈哈。

後晚有個 Xmas party 要買一百蚊既禮物交換,食完飯順便睇一睇。
一路行柴仔都有 d 提議,但都係睇唔岩。
實用既又會俾人話,唔實用既我又唔想買。
唉,好難買呀!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home