Sunday, October 15, 2006

在南 Y 島趕路

日期:2006年10月16日
時間:1:10 pm - 4:00 pm
人物:Toffy、亞璀、Anthony、提子、我

本來仲有亞飯架,但佢臨時唔舒服,黎唔到囉。
趕到搭 1:10 pm 班船,嘩,好似坐過山車咁,唔得,早斗先。

到左喇!到左喇!見唔見呀,呢個係個碼頭黎架!(登陸後旅程中途影既)
不過...唔好意思,我硬係唔記得呢度係索古灣定榕樹灣...


呢度係中途果個亭附近個地圖。


同事知道我去南丫島,都推介話要去食呢檔"阿婆豆腐花"食個山水豆腐花。
我叫左個熱豆花,熱都唔熱下,又唔滑。
食就食左喇,覺得俾人搵笨咁囉,邊好食姐。





佢地未食夠,行過檔串燒檔再食。
我就冇食喇,又辣,又貴,九蚊雞一串仔呀!


佢地食緊串燒果陣,我四圍望下。
見有間傢俬舖,放左張千秋椅出黎。
如果可以有呢張椅,開心死呀。
咪住,如果而家有呢張椅就頭痛喇...擺邊呀!?


我大鄉里啦,未見過咁的骰既運石油氣車。


今次既旅程好趕咁,係咁行,沿途都冇乜影相。
我以為要行幾個鐘架嘛,可能行條路唔同啦,搞到六點未夠就返到屋企。
唔...有 d 意猶未盡姐。
我話俾亞媽知我 1:10 船去,4:00 船返,佢話我 side 船票囉。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home