Saturday, September 23, 2006

城市姑娘鄉村遊

收到信可以去領獎。
但信既內容冇提到係乜野獎品,好神秘呀。
慳返 d,冇搭小巴,行上去。
途中遇到個小學同學,佢岩岩去完拿章程,以為我都係咁既目的,叫我慢行。
行到身水身汗,心諗如果係廿蚊商務書券就...唉...
好在,係一份唔差既獎品,仲有一個獎座。
柴仔...多謝你呀!
唔係你褪出左,幾時輪到我丫...呵呵...

帶住 d 獎品去搵柴仔。
搭住架巴士,我都有諗下會唔會見到你向路上。
我就見你唔到,你就見到我架車,仲追車添,幾傻佬呀。
你話要幫爸爸買魚杆,一路都唔覺果度有賣呢 d 野既舖頭。
突然轉入快圖美,百思不得其解。
下,原來係向快圖美買魚杆!?咁唔夾既!

今日著果件衫好耐冇著過,冇心肝既柴仔就梗係唔記得啦,仲問我係咪新衫。
讀 U 果陣已經有呢件衫啦,仲俾佢地話村姑添。
一講村姑就記得,哎呀,激死我喇!
係呀,今日入 d 鄉村地方勿著返 d 村姑衫襯返囉。
仲要去豬欄試下餵豬添。
唔試都唔知而家 d 豬鍾意食粉雷雷燒賣,哇哈哈。

見到有外國版《無間道》,唔知好唔好睇呢?
會唔會係"3 years, 3 years and 3 years, 10 years coming"呢?

行完街,返屋企。
小王子訓左向門口,柴仔向門外伸手入去摸佢。
隻蠢豬一 d 都唔郁,醒都唔醒,任人摸咁,係小公主發現左柴仔,佢先至醒。
唔...仲話要佢看門口喎,實俾人綁大閘蟹啦!哈哈!

1 Comments:

At 9/11/06 18:47, Anonymous Anonymous said...

高材生都多謝我呀...但係我讀唔成架喎...咁奇怪既

 

Post a Comment

<< Home