Saturday, September 30, 2006

跑步跑步跑步,無偷懶。
跑完落落地雨咁,留返向條村度行下囉。
經過慈善站,貪得意玩下 d 食票機,噫,點解向呢格出既!?
之前已經對過冇我份架喇喎,貪得意玩下個機咋喎!
究竟係我睇錯,定佢 system 錯?
點都好,我以後都唔會就咁掉張票,點都搏一搏。

去吉之島,行過男裝部,睇到 d 皮帶。
柴柴用開果條就黎爛喇,之前睇過 d 都唔岩。
今次見到佢就話買黎"用住先"。
唉,點會係"用住先"丫,第一日識你咩。

唔...講到愛心亞嬋會上癮。
我話死喇,咁我勿有排捱!?
要制下你至得喇!
你反而話可以利用呢點做金剛箍。
噫,又係喎。
咪住,咁你勿好著數?

行到咁上下,返屋企訓下。
我發左個好得意既夢。
今朝講左今晚打邊爐架嘛,咁向個夢入面,我見到你地叫我起身去食飯,我仲話「乜唔係打邊爐咩?」,幾真實呀。
訓醒後,又係咁喇,眼痕、咳咳地、流鼻水,乜野敏感症狀都出哂黎,好似癮起咁。
係環境污染嚴重左丫,定係我身體差左呢?

臨走前向商場兜幾個圈,講下近排既電視劇。
有一幕係 d 男人向條窄長鐵滑梯度傾計。
我見到果條滑梯好想玩呀,係好刺激果款黎架。
雖然我係鍾意玩千秋多 d 既,坐同企都打到,幾叻架。
不過而家 d 遊樂場都唔興擺呢 d 既,好少有得玩咯。
套劇集仲有講一個數口好盡既男人,佢女朋友揀識左 1444 小時既人都唔揀識左 17652 小時既佢。
我真係走去計下即係幾耐。
柴仔話喎,好唔真實。
咁忙,邊得閒記得咁清楚,邊有閒情去吸氧喎。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home