Saturday, September 16, 2006

去?唔去?

天氣唔係咁穩定,又冇講到話如果落雨既話去唔去,加上懶...所以今朝留左向張床度。
send 個 SMS 俾柴仔問佢跑唔跑。
柴仔收到後打電話黎,教訓左我一頓,我即刻起身碌去。
做錯事添...

唔學之前跑到盡頭行返轉頭,今次跑到一半就跑返轉頭。
趕時間嘛!下午仲有好多節目呀!

同事介紹尖沙咀有 Bazaar,今個下午專登出去睇下。
出尖沙咀既車,冇出旺角既車咁熱,仲有少少凍。
傾左陣計我又呼呼大睡。
向柴仔細心安排之下,訓到總站先落車。
靠個地址去搵,都搵左好一陣子先搵到部 lift 上去。
唔係好平,又唔係好岩心水,冇收穫。

下一個節目係公事:探訪尖沙咀分行。
得條街名,冇記到地址。
咪話我盲中中呀,我知條街唔長,實搵到既。

行過貝貝,入去睇下衫。
睇中左條裙,都幾鍾意架,但係冇 size 囉。
之前睇過又冇買到...錯過左咯...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home