Saturday, September 09, 2006

讚我

今日直跑到尾,點解唔讚人喎。
出左一個八星期既約定,我要加油加油!
(唔使諗,唔係八星期減八磅,已經咁柴,再減,仲有既?)
衰仔腳痕痕,係要踢條柱又唔收腳,痛死喇!

唔...一個奇奇怪怪既要求,你都接受,好感激你呀!
如果你下次問我有冇,我一定會答你唔可以冇,嘻嘻!

我地好好彩呀,朝早冇落雨,有得跑。
小王子同小公主就冇咁好彩喇,下午落雨囉。
柴仔明天有約會,諗住今日同佢地去左街先既,去唔成咯!
落街食餐正正魚旦河,魚皮,菜同豆漿,回家來個午睡。
(朝早減左既連本帶利返哂黎!)
我既鼻敏感有 d 料到,好麻煩呀。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home