Saturday, September 02, 2006

些烏屎

好多個星期冇跑喇,今日跑返,連教練都話太耐冇運動,好支力下。

有 d 不幸既事向我地返屋企同再出門口之間發生。
對於生人唔生膽既我,慶幸只係事後至知道。
安息吧。

好眼訓呀,但係要出返九龍同亞媽幫個親戚報團,所以冇得訓覺。
上到巴士,坐最後排,機器令到個位好熱。
我挨住柴仔個膞頭訓,好熱,但好甜,尤其我知道係佢扶住我個碌黎碌去既冬瓜頭。
我諗起以前上堂,我托住個頭恰眼訓,個"爭"會放到好邊,佢就會用手護住我個"爭",等我唔會中得太難睇,又唔會整親。呵呵。

報完團,亞媽返屋企,我地就行下先。
去買恤衫,其實果個"些烏屎"令我唔高興架。
我明明記得個 size 架嘛,佢既態度講到好似我咁都記錯。
最多只可以話係唔同舖,size 有小小出入,以佢地既 size 會差半寸左右。
唔掂呀!

行行下唔知做乜暈暈地,返到屋企要走去訓下。
掉低柴仔一個睇書打電腦...唔好意思呀...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home