Saturday, August 26, 2006

開心樂園餐

今日又因天雨關係跑唔成喇!
唔知向邊度得黎既一張牡丹樓 coupon,買一個餐送一個開心樂園餐連玩具,所以我地今日既 lunch 就係向牡丹樓解決。
我揀左《Keroro軍曹》入面一個藍色公仔既蓋印。
食完野向度玩,但搞到要同個印印做手術,拿返 d 鹽碎出黎。

柴仔話要剪頭髮,我勿乖乖返屋企等佢囉,剪完 call 返我出黎。
我用左好多時間落樓呀,因為又有 d 眼痕,捽到紅哂,出門口時柴爸爸見到,搵眼藥水俾我...耐左 d 囉。
行下街街,哎呀,做乜搵個五號波當帽呀,笑死我喇。
夜晚仲好笑,我都唔知原來冷氣 remote 可以 control 電視機,哇哈哈。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home