Sunday, August 20, 2006

久別了的運動

好耐冇參加跆拳既活動喇,為左見下柴仔,今日到佢既館賽觀戰,再嗅到呢個運動既味道。
有 d 腳痕既,但冇辦法啦,就唔到時間。

坐到咁上下,唔係好啦家咁走左去買西裝、買書。
我就買我既 lunchea (lunch+tea) 返場地食。
睇到七點左右就走咯,因為佢地今日既飯局唔岩我。

回家途中,過個轉彎位馬路,因為唔熟紅綠燈,所以等到綠燈至過。
行到一半,有架 Secxxx 既 Echo 車仔向住我駛埋黎。
我好愕然,明明係綠燈先過,點解會有車?
但係我第一時間竟然唔係避,而係走去睇下我有冇睇錯燈。
確實左真係冇睇錯喎,先避。
個司機應該都知道做錯事既,不過佢冇停低囉,唔轉都轉左咯,都要行架。
好在轉彎車速冇咁快,一齊過緊馬路既人都冇事咋。

0 Comments:

Post a Comment

<< Home